søndag 18. juli 2010

Informasjon for høstsesongen

Hei alle Titans-spillere, her kommer litt praktisk informasjon som alle burde få med seg.

Ulrik drar som alle vet til Shanghai, informasjon om Shanghai finner du her; http://no.wikipedia.org/wiki/Shanghai, og da har alle hans arbeidsoppgaver blitt fordelt ubroderlig på Stu, Eikeseth og undertegnede.

Stu og Joachim vil i første rekke ta seg av en del administrative ting, og tro meg, det er så mye "usynlige" oppgaver at dere vil faktisk ikke tro det - imponerende av Ulrik og ta seg av alt dette - STOR takk til han fra alle oss!

Den "kjipeste" jobben til Ulrik har vært og mase på alle oss "late payers". Jeg har vært en av de. Dette er det slutt på nå. Tenk hvor mye energi han har brukt på å mase på innbetalinger. Det er vel noen som ENDA ikke har betalt alt de skal og dette er uhørt. Dette må på plass nå. Vi har oversikten og enten får dere betale eller så må vi begynne å mase igjen. Nok om det.

Ettersom det er best for alle parter at jeg ikke blander meg i det økomomiske har jeg fått ansvaret for å opprettholde facebook-gruppa og denne siden. Vi skal være litt strammere på oppdatering av "assisttoppen" og jeg skal sørge for at det kommer kampreferat fra kampene m. lagoppstilling og diverse greier. Blir ålreit.

Samtidig er det eget ansvar og sjekke hjemmesiden jevnlig slik at man får med seg viktig informasjon.

Viktig informasjon i skrivende stund er for eksempel at Benjamin har 3 gule kort og at han da ikke kan spille neste kamp - gjør han det mister vi etter all sansynlighet poengene. Slike ting må man holde seg oppdatert på selv.

Vi høres snart.

Titans.

Ingen kommentarer: